איך בונים דפי נחיתה ממירים?

דפי נחיתה בנייה בניית עמודי נחיתה ניסוח מצוינים

כמה מילים על דפי נחיתה ממירים.

לעסקים עם תקציבים מוגבלים שאין להם אתר או לעסקים שרוצים לקדם מוצר ספציפי בדף ייעודי

נהוג להקים לרוב דף נחיתה, שתפקידו לגרום לקורא לעשות משהו אחד – פעולה אחת בלבד.

בדרך כלל המשהו האחד הזה הוא הזנת פרטים ע"מ שנוכל להכניס את הלקוח הפוטנציאלי למאגר נתונים. דאטה בייס כזה יאפשר לנו לבצע פניה עתידית שוב בדיוורים או במסרונים.

אחד הכללים הכי חשובים בבואנו לכתוב דף נחיתה הוא ניסוח טקסט לא ארוך.

חשוב שהטקסט יעביר מסרים ברורים ומדויקים אודות ההצעה.

חשוב לארגן את המידע בצורה ויזואלית טובה ולאזן במיקומים בין תמונות למלל כתוב.

להימנע מפסקאות ארוכות מדי שכבדות על העין ויכולות לגרום לקורא לוותר.

התחילו עם כותרת קצרה ועיניינית שמעבירה בצורה ברורה את המסר העיקרי.

חשוב גם להוסיף כותרת משנה – הרעיון הוא ליצור היררכיה של תוכן 

שיתאים בעיקר לצורת ההתנהגות של כולנו – הקוראים הסורקים.

לרוב כולנו עושים סריקה מהירה של תוכן היות ויש המון עומס של תכנים ברשת

ורק אם העין שלנו צדה משהו מעניין סביר שנתעמק בו.

מומלץ לשלב סרטונים בדפי נחיתה היות ורובנו קולטים מידע מהר יותר מסרטונים

עדות לכך היא האתר השני הנצפה בעולם אחרי מנוע החיפוש של גוגל – יוטיוב – שהפך גם הוא למנוע חיפוש של סרטונים ותוכן וידאו.

עיקרון חשוב לא פחות (טעות נפוצה שאני רואה לא אחת) הוא ריבוי קישורים והפניות לעמודים אחרים. חשוב מאוד להימנע מקישורים לדפים אחרים ע"מ למנוע מצב שהגולש לא יחזור לדף שיש בו את הטופס – כמה שפחות קליקים עד לכפתור יצירת קשר.

לגבי כתיבה אני מאוד ממליצה לכתוב כתיבה מגדרית שמתאימה גם לנשים וגם לגברים היות ונשים רבות (וגם אני) מאוד רגישות להתיחסות אליהן באופן מדויק.

בשלב הבא מומלץ לנסח טקסט לגוף הדף שיסתיים בהנעה ברורה לפעולה וינתב בעצם

למקום שנרצה שבו הקורא יבצע פעולה, עפ"י רוב זה יהיה הטופס שצריך להיות מעוצב והכי חשוב כפתור הניווט ליצירת קשר. הכפתור חייב להיות בולט ומודגש ע"מ למשוך את העין של הצופה למקום שאנחנו רוצים בעצם להביא אותו.

 

עד כאן הטיפים שלי לניסוח עמודי נחיתה ממירים.

בהצלחה!