מדריך גוגל אדס
איך מקימים קמפין בגוגל ממומן
הדור החדש של המפרסמים עובד בגוגל אדס ככלי להקמת קמפיינים שמטרתם ייצור לידים שוטף לעסק.
לפני שמתחילים להקים קמפיין כדאי להכין בקובץ גוגל דוקס רשימת מילות מפתח שמאפיינות את המחפשים של המוצר שלך, כלומר כיצד הם לדעתך יקלידו בגוגל חיפושים על מנת למצוא את העסק שלך.
מחקר מילות מפתח מעמיק ניתן לעשות באמצעות סיעור מוחות וגם באמצעות כלים אוטומטיים.
האתר של ניל פתאל (בתשלום) מסייע לנו כאנשי מקצוע לאפיין את הקמפיין בצורה מדויקת יותר.
כדאי בשלב ראשון (ובמיוחד אם תקציב הפרסום מוגבל) ללכת על מילות חיפוש פחות פופלריות שהתחרות עליהן בין המשלמים לגוגל קטנה יותר.
הדבר מצריך יותר העמקה במחקר אבל משתלם משמעותית.
אז איך בעצם מקימים קמפיין תכל'ס?
מלאו ממש פה למטה את הפרטים והמשך המדריך ישלח אליכם במייל
* שימו לב – לאחר מילוי הפרטים אם לא מצאתם את המייל בתיבת הדוא"ל – אתרו אותו בג'אנק – רישמו "Not Junk".

פה ממלאים פרטים
