איך לדייק את הקידום בדיגיטל

דיוק השיווק בדיגיטל

השיווק שלכן/ם לא מדוייק? 

קבלו 7 טיפים להידוק המסרים שלכן/ם:

    • הגדירו קהל יעד רלוונטי – רשמו לעצמכם תיאור מדויק של מי האנשים שתרצו לפנות אליהם, רישמו פרופיל, גיל, מגדר, מצב משפחתי,תחומי עניין וכו'.
    • דברו לקהל שלכן/ם בשפה שמתאימה לחתך הזה של האוכלוסייה. כעיקרון כדאי לפנות למכנה המשותף הנמוך ביותר ברשתות אלא אם כן מדובר במוצר שהקהל שלו מצפה לרמת ניסוח גבוהה-מוצר רפואיהפונה לרופאים וקהלים שמצפים לשפה גבוהה/מקצועית וכדומה.
    • התחילו את הפוסטים שלכן/ם בשורה ראשונה שתמשוך את העין כגון שאלה, או פנייה ישירה לקהל שלכן/ם לדוגמא: סטודנטים? אמהות? …
    • חשוב לעניין וליצור מצב שהקוראים ירצו להמשיך לקרוא, מכאן שתפקיד הכותרת או השורה הראשונה הוא קריטי ביכולת שלכן/ם לשווק את עצמכן/ם. בשורה האחרונה שתלו הנעה לפעולה והגדירו ללקוחות הפוטנציאליים מה ברצונכן/ם שיעשו, לדוגמה: השאירו פרטים או שתפו או הכנסו לאתר/קישור.
    • קצרו קישורים לאתרים שלכן/ם באמצעות תוכנה חינמית https://katzr.net/ .
    • ניתן לכתוב פוסט בפרופיל האישי ולעניין את הקורא עם תוכן בעל ערך – בשלב מעניין במיוחד של הטקסט לשתול קישור "להמשך קריאה לחצו כאן" ומשם לנתב לדף העסקי או לאתר. אם מנתבים לדף העסקי או האתר הפעולה הזאת תסייע לפיקסל של פייסבוק (אם יש לכן/ם כזה) לצבוע את הקהל שלכן/ם ובעתיד יהיה קל יותר להגיע אליו בקידום ממומן.
    • התמידו בכתיבה שיווקית שלא תשמע מכירתית מדי: מומלץ לעשות סוג של סטוריטלינג שיספר עליכן/ם בהקשר של המוצר שלכן/ם או סיפור מקרה של לקוח.

בהצלחה בשיווק הדיגיטלי!