
כתיבה לדיגיטל
כתיבה ברשת לצרכים עסקיים. סרטון הדרכה קצר שעיקרו 4 טיפים לכתיבה שיווקית נכונה.
כתיבה ברשת לצרכים עסקיים. סרטון הדרכה קצר שעיקרו 4 טיפים לכתיבה שיווקית נכונה.
כמה עצות פשוטות לבעלי עסקים שרוצים להתקדם גם בימי משבר. הקימו פרופיל עסק בגוגל מפות (גוגל לעסק לשעבר): אם יש לכם פרופיל קיים
אינסטגרם התחילה כרשת חברתית לצעירים ועם השנים נכנסו אליה עוד ועוד מבוגרים ובעלי עסקים. ככלל כשאנו בוחרים באיזה רשת חברתית להשקיע חשוב להבין את קהל
כמה נתונים סטטיסטיים על חשיפה בפייסבוק: 80% מהקהל בפייסבוק הוא קהל דומם (לא מגיב, רק צופה). 20% מהקהל הם יצרני תוכן (בעלי עסקים, משווקים דיגיטליים
חידושים בסטטיסטיקה של אתרים, GA4 נכנסת לפעולה וגוגל אנליטיקס יוצאת משימוש. יש לך אתר? רוצה לקבל סטטיסטיקה על תעבורה באתר? אם היום כולם משתמשים בגוגל
כתבו תסריט טרם הצילום ואל תאלתרו בע"פ.
התחילו עם ערך או תוכן מעניין שיגרום ל
היכן לשווק את העסק שלך?
פייסבוק או אינסטגרם? אולי טיק טוק או גוגל?
בעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלה היכן
קידום ממומן בפייסבוק מאפשר בחירה מתוך 6 סוגי קמפיינים לכל אחד מטרה אחרת ושיטת עבודה שונה:
איך מוצאים את הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים בדיוק אותך?
שאלה שהרבה בעלי עסקים וגם משווקים
יש לכן/ם פרופיל בסיסי בגוגל לעסק?
קבלו כמה טיפים שיקפיצו את הפרופיל שלכן/ם בחיפושים אורגניים במנוע החיפוש של גוגל.
ישנם מספר סוגי פוסטים שניתן להשתמש בהם לפרסום בפייסבוק לצורך בניה וחיזוק האוטוריטה שלכם ברשת.
עושים סדר בכל הנוגע להרחבת חשיפה בפייסבוק. קבלו טיפים מעשיים בסרטון קצר וענייני לבעלי עסקים.
בהצלחה!
הלקוחות שלכם יצאו לחופשת קיץ אבל אתם לא? הרבה עסקים חווים כעת בקיץ את "עונת המלפפונים" חזק מאוד. יחד עם זאת אם תחליטו שזאת תהיה
עדכון חשוב לגבי אפליקציית Google My Business: גוגל עדכנה לאחרונה כי ביולי 2022 אפליקציית גוגל לעסק תוחלף. הכלים לניהול פרופילים עסקיים יעברו לגוגל מפות ול
לא מצליחים להיכנס לפייסבוק מאחד המכשירים שלכם? פייסבוק פיתחה הרחבה של אימות דו שלבי והפיקה את הקוד ג'נרטור. זהו קוד מתחלף (בדומה לטוקן) שמאפשר אימות
השיווק שלכן/ם לא מדוייק? קבלו 7 טיפים להידוק המסרים שלכן/ם: הגדירו קהל יעד רלוונטי – רשמו לעצמכם תיאור מדויק של מי האנשים שתרצו לפנות אליהם,
כמה מילים על ביקורות בדיגיטל כולנו כצרכנים מסתכלים על ביקורות שניתנו לעסקים טרם הפנייה אליהם. ניתן להשתמש בפייסבוק או בגוגל לעסק לטובת חיזוק המוניטין של
יש לכם עסק חדש? אז למה בעצם צריך אתר אינטרנט? אתר הוא נכס בלעדי שלכם/בבעלותכם (שלא כמו הרשתות החברתיות שיכולות להחליט ביום אחד שהן סוגרות
אנרגיות טובות של בעל העסק תורמות להצלחה, פיתוח State of mind חיובי לבעל עסק
רעיונות מקוריים ועשייה מתמדת תורמים
להתפתחות ולקידום העסק בדיגיטל.
כיצד עובד האלגוריתם של גוגל? שאלה מורכבת שהרבה מאוד מקדמי אתרים שואלים את עצמם מעת לעת. ישנם מעל 100 פרמטרים שונים הנלקחים בחשבון ואף אחד
מהו התמהיל הנכון לקידום עסקים לתוצאות?
ניהול תדמית שיווקית אורגנית/ממומנת או שילוב של השניים
קידום אורגני בגוגל או מה שנקרא בשפה המקצועית SEO – Search engine optimization הוא נושא שמעסיק בעלי עסקים רבים כל השנה. המאבק על נראות ברשת
בימים אלו התחזקה ההכרה כי עסקים רבים זקוקים לשיווק דיגיטלי
היות ומשבר הקורונה ממשיך להכות גלים.
עסקים רבים חיים בסוג של בלבול בנוגע
שפרו את המומחיות שלכם ב-Zoom. בקרוב יכנסו לתוקף חידושים בזום ואני כרגיל כאן מתרגמת ומסבירה מהם החידושים הצפויים לנו. הסרטון מכיל רשימה של חידושים לפגישות
מה קובע את מידת החשיפה בפייסבוק? כל הטיפים לשיווק העסק שלכם ברשת החברתית הכי חזקה בעולם. פוסטים חזקים בפייסבוק.
פייסבוק הוא האתר השלישי הנצפה בעולם (אחרי גוגל ויוטיוב). בשנים האחרונות פייסבוק מקדמת מדיניות של עידוד עסקים לשלם על קידום ממומן בפלטפורמה שהיא מציעה ואף
סרטון שהופק בימי קורונה לטובת צוותי חינוך, אך הוא מתאים גם לבעלי עסקים ולכל מי שמדריך או משתמש בזום ורוצה לשמור על פרטיות הפגישות. בסרטון
פעולות בסיסיות ב Zoom: התקנה, הגדרות שמע ווידאו, הזמנת משתתפים ועוד. לרשותכם גם סרטון למתקדמים. למעבר לסרטון לחצו כאן
פעולות שיתוף מסכים, מסמכים, עבודה עם קישורים, הגדרות שליטה בהרצאות ועוד.כל זאת בהתאמה לכל מי שעוסק בהדרכה/חינוך יחד עם זאת מתאים לבעלי עסקים וכל מי