
הצלחה שהייתה לך עם לקוח לספר קצת
על הלקוח בקצרה, לספר על התהליך
שעבר/ה איתך, מה הצעת לו ודרך זה
לתאר את המוצר שלך.
כדאי גם תמיד לצרף לפוסט מסוג זה "הוכחה חברתית" כלומר צילום וואטסאפ או מייל שהלקוח הזה כתב לך או מכתב תודה. כל מה שיכול לתרום לנראות הדיגיטלית שלך
לטווח הארוך.
נושא נוסף שתמיד עובד הוא שיתוף באתגרים
שעברת בניהול העסק.
לא לפחד לשתף באתגרים שנראה לך שאנשים יכולים להזדהות איתם.
אחד הדברים שעובדים ומתאימים בעיקר לסושיאל הוא פוסט "בולטים" עם כמה טיפים שימושיים לקהל שלך, לדוגמה: 3 כלים שיסייעו לאתר שלכם להתקדם בגוגל…
● תוכן מקורי
● קישורים פנימיים
● קישורים נכנסים
ולפרט מעט על כל אחד מהנושאים שבחרתם להציג.
המבנה של בולטים מאוד חשוב כאן היות ואנחנו קהל שעייף מתוכן כתוב ארוך ומייגע אך שכותבים 3 או 5 טיפים..זה עושה סדר מראש באורך של הטקסט שהקורא עומד לקרוא
ומאפשר לו לספוג את התוכן שלך יותר בקלות.
פוסטים נוספים הם פוסטים אינפורמטיביים
שגם אם נראים לך לא חשובים כדאי תמיד לנצל כל דבר כזה לחשיפה.
לדוגמה אם בבעלותך חנות שסגורה בתקופה מסוימת –יוצאים לחופשה או משהו כזה, מומלץ תמיד לנצל את האירועים המיוחדים האלו לפרסום.
כנ"ל לגבי התרחבות העסק, חיפוש עובדים וכו'.
נושא נוסף לפוסט הוא חשיפה של מוצרים או
שירותים חדשים שלך.
ניתן ורצוי אם מדובר במוצר פיזי להראות פתיחה שלו והוצאתו מתוך אריזת מתנה או משהו בסגנון.
בכלל תוכן מצולם עובד חזק יותר מתוכן כתוב אז כדאי להשקיע בסרטונים.
שיתוף מידע שמגיע ממאמרים מחו"ל מראה כי העסק שלך חזק בחידושים, לומד, מתפתח ותורם לחיזוק האוטוריטה ברשת.
נושא נוסף שהרבה עסקים עושים בו
שימוש (אך לא בחוכמה) הוא טעויות של מתחילים בתחום שלך.
לדעתי..לא מספיק לשתף בטעויות של לקוחות פוטנציאליים שלך אלא גם לתת עצה לאחר מכן על איך ניתן לעשות את הדברים נכון ומקצועי.
כדי להניע את האלגוריתם של פייסבוק להגדיל חשיפה של הפוסטים שלך כדאי תמיד לשאול את הקהל שאלות? או לברר מה ההעדפה שלהם בנושא מסוים.
המטרה היא ליצור מעורבויות רבות. ככל שמגדילים את המעורבות, המערכת של פייסבוק תבין שהתוכן שלך מעניין ותרחיב את החשיפה שלך לעוד קהלים.
פוסטים נוספים שיש להם יכולת ליצור מעורבויות רבות הם פוסטים בעלי רקע אישי קצת.
מציעה לך לקדם את עצמך ברשת ולתת הצצה קטנה גם לחיים הפרטיים – במידה ובמינון שנח לך.
ניתן לשתף בחוויות אישיות ולקשור אותן בעדינות לעסק (אך לא להישמע מכירתי מדי), ניתן לספר על עובדים, קולגות ועל לקוחות שהפכו לחברים.
כל סיפור שיש לו אפקט של הזדהות או שנוגע ברגש של הקוראים יכול לעבוד מצוין.
ישנו לוח שנה של אירועים מיוחדים (מלבד חגים ומועדים) –
לדוגמה יום המודעות לגלישה בטוחה באינטרנט או יום
האישה, האהבה, המשפחה וכו'.
כל אלו אירועים שמאפשרים לנו כבעלי עסקים "להתלבש" עליהם ולקשור אותם לפעילות העסקית השוטפת.
אז רק אומר לך לסיום קדימה..לריצה להמציא את העסק מחדש!
כולנו ידע שמביא תוצאות.
לסרטונים בנוגע לקידום דיגיטלי
ניתן לעבור לערוץ היוטיוב שלנו ולעקוב אחריו:
SupporTech שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות – ערוץ יוטיוב
