מוצרים
הקמה וקידום דפים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם

דף עסקי בפייסבוק – הנראות הדיגיטלית באתר ה – 3 הנצפה בעולם
דף עסקי הוא ״הפנים״ שלנו ברשת ומאפשר חשיפה בפייסבוק ללקוחות פוטנציאליים.
הקמה וקידום דפים עסקיים בפייסבוק באופן מקצועי כוללת מספר פרמטרים שיש עליהם הסכמה בין מומחי שיווק דיגיטלי. ככל שנעשיר את הדף העסקי בתוכן עדכני, כך גדל הסיכוי שגוגל תאנדקס (תמקם/תדרג) אותו בהתאם.
ניתן להקים דף חדש Out of scratch או לחילופין (אם יש לכם כבר דף קיים) לקבל שירות אופטימיזציה לדף.
זהו כלי שיווקי שמתווסף לאתר האינטרנט או לחילופין (אם אין אתר אינטרנט).
יצירת קשר מיידי עם לקוחות יכולה להתאפשר במספר אופנים: שיחה, מסנג'ר, וואטסאפ ועוד.
בנוסף ניתן לעדכן בדף אודות מוצרים חדשים,השקות, אירועים וכדומה.
מבנה הדף העסקי: דף בית/אודות העסק,שירותים,ביקורות, אזור קניה (חנות), הצעות, תמונות, סרטונים, פוסטים ואירועים.
קידום עסקים בדיגיטל צריך לכלול אסטרטגיה כוללת שמאגדת שפה שיווקית אחידה לכלל הנכסים של העסק (כלומר שימוש בצבעי מותג אחידים, שפה אחידה, מסרים וכו).
שיווק עסקים בדיגיטל צריך להיות מורכב ממספר פרמטרים ובחינת חלופות/פלטפורמות שבוחרים בהן לקידום שמתאים לצרכי העסק בהתאם לתחום העיסוק, קהל היעד והנפשות הפועלות בארגון.
קידום בדיגיטל
בשלב זה שתי אפשרויות:
אפשרות ראשונה:
קידום אורגני בפייסבוק: חינם מבחינת פייסבוק, קידום מסוג זה לוקח יותר זמן, יחד עם זאת רובנו מעדיפים לצפות בדפים שהגיעו אלינו אורגנית ולא כמודעה שיווקית.
הקהל היום כבר יודע להבחין בין מודעה ממומנת לבין משהו שהגיע כיוון שהביעו עניין בנושא מסוים.
האלגוריתם של פייסבוק הוא חידה שהרבה מאוד משווקים ברשת מנסים לפצח.
על מספר עקרונות קיים קונצנזוס: האלגוריתם מציג את הפוסטים לפי אחוזי מעורבות גבוהים.
כדי לקבל אחוזי מעורבות גבוהים אתייחס למספר נושאים:
* גיוון בסוג הפוסטים שנפרסם:
- פוסט מלל + תמונה (חשוב חשוב לא לוותר על תמונה – שווה אלף מילים).
- סרטון
- לייב
- סטורי
- מצגת תמונות מתחלפות
* תזמון – יש לחקור בסטטיסטיקות של הדף העסקי מתי הקהל שלנו נמצא ומעורב ולהתאים את הפרסום לשעות הללו.
אותנטיות – חשוב להיות מקורי ומעניין, לשאול את הגולשים שאלות להגברת המעורבות.
* סטוריטלינג – לספר סיפור שיש לו התחלה, אמצע וסוף.
לדאוג שהסיפור יהיה נוגע ללב,מצחיק,עצוב, מעניין – ע״מ שהגולשים יחוו אמפתיה ויקחו חלק בדיון.
* שימוש באימוג׳ים – מגביר את החשיפה.
לקריאת מאמר ל״נצח את האלוגריתם של פייסבוק אורגנית״.
ישנם פרמטרים שונים שמשפיעים על חשיפה בפייסבוק – להרחבה בנושא מומלץ לקרוא את מאמר ״מה קובע את מידת החשיפה בפייסבוק״ (קצר אבל קולע – קישור למעלה).
אפשרות שניה:
קידום ממומן בפייסבוק: כרוך בעלויות ישירות לפייסבוק ומביא בדרך כלל תוצאה מיידית אם עובדים נכון.
קיימים סוגי קמפיינים ממומנים : חשיפה, תנועה לאתר, הגברת מודעות למותג, תפוצה, מעורבות, התקנת אפליקציה, צפיות, יצירת לידים, המרות ומכירות.
כל קמפיין שכזה יש לו מטרה שונה ודרך תפעול רלוונטית לו.
לגבי תקציב מימון – שואלים אותי הרבה בעלי עסקים ״כמה כסף כדאי להשקיע?״.
אני בגישה של להשקיע מעט כדי לקבל הרבה, יחד עם זאת הנושא דורש ניסוי, הערכה מחדש והתאמת התקציב או הקמפיין בהתאם לתוצאות שקיבלנו.