מוצרים

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי מדויק לתוצאות

איך כותבים תוכן שמוכר?

תוכן איכותי הוא מרכיב סופר חשוב בקידום ברשת ושיווק דיגיטלי (אם ע״י דף עסקי, אתר אינטרנט או כל פלטפורמה אחרת). 

חשוב, חשוב – לא להעתיק/לשכפל תכנים. יש לייצר תוכן אותנטי ייחודי לעסק שלכם.

יש להשתמש בשפה אחידה, גם מבחינת תוכן מילולי וגם מבחינה ויזואלית (שפה מיתוגית) של הדף העסקי. 

תוכן עשיר כולל קטעים כתובים, תמונות, סרטונים וכל חומר המעביר את ה Look and feel  של העסק.

חשוב להדגיש בתוכן את מה שמייחד ומבדל את העסק מן המתחרים (בין אם בצורה ישירה או עקיפה).

כחלק משירותי התוכן הויזואלי ניתן לקבל שירותי צילום תדמית או לחילופין להשתמש בתמונות שיגיעו מבעל העסק (אותנטיות).

לגבי סרטונים, מומלץ להפיק סרטונים קצרים (או לקבל שירותי צילום ועריכה מקצועיים מהצוות שלנו). 

אם בחרתם להפיק סרטונים בעצמכם סדר העבודה צריך להיות: כתיבת תסריט מראש, ארגון הרקע הרצוי (או להשתמש ברקע וירטואלי), צילום מספר פעמים עד שתגיעו לתוצאה הרצויה וכמובן ביצוע עריכה טרם ההפצה של הסרטון.

התוכן צריך להתעדכן בתדירות שניתן לעמוד בה, יחד עם זאת 2 פוסטים בשבוע בפייסבוק משדרים עסק חי ופעיל דיגיטלית. 

כדאי לכתוב אחת לכמה שבועות פוסט בנושא ההתמחות של העסק ע״מ לחזק את התדמית המקצועית ולעניין את קהל היעד.

חשוב לא לכתוב מכירתי ולחשוב כיצד לגעת בבטן הרכה של הלקוח, ליצור אמפתיה – הלקוח הפוטנציאלי צריך להבין שאתם מבינים אותו.

בדפי נחיתה על המסר להיות ממוקד וענייני.

מוזמנים ליצור עמנו קשר להתייעצות ראשונה.