מוצרים

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שתשווק את העסק לתוצאות

איך כותבים תוכן מוכר?

תוכן איכותי הוא מרכיב סופר חשוב בקידום ברשת 

ושיווק דיגיטלי(אם ע״י דף עסקי, אתר אינטרנט או כל פלטפורמה אחרת). 

חשוב, חשוב – לא להעתיק/לשכפל תכנים. 

יש לייצר תוכן אותנטי ייחודי לעסק שלכם.

יש להשתמש בשפה שיווקית אחידה, גם מבחינת תוכן מילולי 

וגם מבחינה ויזואלית של הדף העסקי. 

תוכן עשיר כולל קטעים כתובים, תמונות, סרטונים וכל חומר המעביר את ה Look and feel  של העסק.

חשוב להדגיש בתוכן את מה שמייחד ומבדל את 

העסק מן המתחרים (בין אם בצורה ישירה או עקיפה).

כחלק משירותי התוכן הויזואלי ניתן להשתמש במאגר תמונות 

או לחילופין בתמונות שיגיעו מבעל העסק (אותנטיות).

לגבי סרטונים, מומלץ להפיק סרטונים קצרים. 

סדר העבודה יהיה: לכתוב תסריט מראש, לארגן את הרקע הרצוי (או להשתמש ברקע וירטואלי), לצלם מספר פעמים עד שנגיע לתוצאה הרצויה וכמובן לבצע עריכה טרם ההפצה של הסרטון.

התוכן צריך להתעדכן בתדירות שניתן לעמוד בה, יחד עם זאת 2 פוסטים בשבוע משדרים 

עסק חי ופעיל דיגיטלית. 

כדאי לכתוב אחת לכמה שבועות פוסט בנושא ההתמחות של העסק ע״מ לחזק את התדמית המקצועית

 ולעניין את קהל היעד.

חשוב לא לכתוב מכירתי ולחשוב כיצד לגעת בבטן הרכה של הלקוח,

ליצור אמפתיה ומצב שהלקוח יבין שאתם מבינים את הכאב שלו.

בדפי נחיתה על המסר להיות ממוקד וענייני.

ניתן להעביר תוכן גולמי לשכתוב ושיפוץ, להיפגש לפגישת ייעוץ בנוגע לנושאים שנרצה להעביר בדף העסקי ולקדם אסטרטגיה מסודרת לשיווק העסק.

 

בואו נדבר.

אשמח לשמוע מכם:)