כמה מילים על שימוש נכון בגוגל לעסק:
בניתם/ן פרופיל בסיסי?
מצויין – אז יש שם את כל פרטי העסק,תמונות,דרכי הגעה והתקשרות אל העסק.
עכשיו בעצם נרצה לקדם את הפרופיל ע"מ שיעלה בחיפושים רלוונטים לתחום העיסוק.
אז איך עושים את זה בעצם?
התמידו בהעלאת פוסטים (כולל תמונות) הכוללים מילות מפתח שקשורות לתחום העיסוק.
העסק שלי לדוגמה מתמחה בשיווק דיגיטלי בערוצים שונים לפיכך עיקר התוכן ידבר על:
- פייסבוק אורגני וממומן
- אינסטגרם
- גוגל SEO, PPC.
- בניית אתרי אינטרנט לעסקים
- דפי נחיתה
לגבי מינונים, ככל שתעלו יותר תוכן, כך המערכת של גוגל תלמד יותר טוב מה מציע העסק, מי קהל היעד, מהו בעצם עולם התוכן של העסק.
נושאים נוספים שיסייעו בהתאמת השירות/מוצר ללקוחות הפוטנציאליים:
זמינות משלוחים והזמנות און ליין,Take away, נגישות, רשימת מוצרים/תיאור מפורט שלהם.
נושא חשוב לא פחות הוא איכות וכמות הביקורות שתקבלו בפרופיל גוגל לעסק.
מומלץ לשלוח קישור לכל לקוח מרוצה שמסכים לדרג את העסק (כוכבים) ולכתוב חוות דעת.
זיכרו להגיב לכל חוות דעת שניתנת לכן/ם.
ניתן לקדם אירועים מיוחדים או מבצעים באמצעות הפוסטים.
פעם בחודש המערכת של גוגל לעסק תשלח למייל שלכן/ם דו"ח ביצועים שיתן תמונה כללית על התעבורה בפרופיל.
אילו מילות חיפוש הובילו אנשים לפרופיל העסק ותובנות רבות נוספות.
השירות ניתן ע"י גוגל ב – ח – י – נ – ם !
למידע נוסף על גוגל לעסק (בנושא ביקורות) לחצו https://tinyurl.com/mac2d6an